Monday 7 June 2010

A hétvége - blue friday

A hétvége tulajdonképpen péntekkel kezdődik, csak még akkor egy kicsit dolgozni kell - kéne, ha nem lett volna képtelen a laptop megtalálni az otthoni wifit, ezért újraidítjuk (2 hetente nem árt, 3 hét után ilyeneket csinál, IT szerint 2 naponta, de ők azt is mondják, hogy 3x indítsam újra, mielőtt szólok nekik - ahha).
És hamár indít, akkor install updates. Még gondolkoztam is, hogy mi tartott azon az egy árva update-en ilyen sokáig, miközben nyomom a power gombot, de a gép jusztse reagál. Éppen rátéved a pillantásom az aktivitást jelző led-ekre, eszembe jut, hogy én kértem meg a hülye gépet, hogy kapcsolja ki a monitort 30 perc után, és EZÉRT sötétült el, nem azért, mert befejezte, akármit is csinált. De már késő - install alatt lelőttem.
5 órába tellt, mire sikerült életet lehelni belé, de addig sem mehettem sehova, mert hátha most - talán így, akkor úgy.
Utána dolgozni (kellett volna), de a macska beteg lett, ezért még időzítettem egy utat az állatorvoshoz és a hétvége első napja este 7kor ért véget, persze munkával. Utána jött (volna) a posztírás ideje, amire lelkesen felkészültem a szertartásos sör-cigi kombóval, mire jelezte kedves férj, hogy most inkább a sarkon lévő étterembe kéne mennünk, mert szegény tulaj nem tud lefordítani egy szöveget és ingyen-rétes fejében odabattyoghatnánk. Ingyen rétes ide vagy oda, elkívántam az összes embert és állatot oda, ahol soha nem lehet leülni nyugodtan sörözni és posztot írni, ellenben 2 naponta újra kell indítani a laptopokat (igen, ez az én személyes poklom).

Éééés, akkor ott volt MINDENKI, az összes barát (plusz egy volt-vőlegény, nahát), mert eljött az 1 hónap múlva esedékes születésnapi meglepetés buli ideje, amit a férj aljasul a hátam mögött, mindenféle gyanús jelek hátrahagyása nélkül és egyébként is zseniálisan megszervezett :D

Ma este (sör mellett) leírom a továbbiakat - addig is köszönöm türelmüket és megértésüket a kényszerű technikai szünet miatt.

1 comment:

  1. Bocsi ne haragudj de ennek a kutyának semmi köze az Erdélyi kopóhoz .

    ReplyDelete