Tuesday 1 June 2010

Jó, de ki ez a Sydney?

Egy kutya. Olyan fekete-cser, németjuhász-kopó-labi-agár izé. Kiscsaj, csak már nem az igazi, mert kipakolták, hisz jót akartak neki (nem hiszem, hogy Syd megértő lenne, ha egyszer leesne neki a szitu).
Valahonnan előkerült és a Pilis-Budai Kutyások a szárnyuk alá vették.
Ott megtanulta hogyan kell visszajönni (általában), hogy sétálni úgy a tuti, ha az ember sarkában megy (kivéve, amikor ki kell rohanni valami halaszthatatlan tevékenység miatt. Szinte látom rajta ahogy 'Jesszusom, égve hagytam a gázt!' felkiáltással el is tűnik).
Deee, ezen kívül vissza tudja hozni a labdát és le is tud ülni - azt azért már ne várja senki, hogy ott is maradjon.
Mivel mindezt már ügyesen tudja, elvittem bringázni. Akkor kicsit megijedtem, mert ragaszkodott ahhoz az elképzeléséhez, hogy a jobb pedáltól 2 centire fusson, ezért beiktattunk egy stratégiai megállót.

Idejött

És meghallgatott

Majd közölte, hogy mások sokkal jobb képeket tudnak csinálni róla


Bizonyítékként, hogy egyébként én is tudok jó fotókat, megmutattam ezt a fiúkról:











De csak kajánul felröhögött és:












Köszi, Syd..

2 comments: